×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)





Lütfen video açılmıyorsa öncelikle Alternatif butonuna tıklayarak diğer player seçeneklerinde çalışan bir alternatif olup olmadığını kontrol ediniz..

Bildirdiğiniz sorun 48 saat içerisinde ekibimiz tarafından giderilecektir. Artan trafik sebebiyle maalesef sorun giderildiğinde artık sizleri haberdar edemiyoruz.

Son Yorumlar

    Tüm Yorumlar

  1. mustafa turan Misafir

    Arkadaşlar öncelikle şunu belirteyim:
    dizi spartacus gibi değildir. yani kan, cinsellik, savaş gibi unsurlar pek yoktur. bunun yerine politik oyunlar ve belkide dönemi anlatan en iyi yapımlardan biridir. roma dönemiyle ilgili film ve dizi severler gönül rahatlıgıyla izleyebilir. pişman olmazsınız. tam belgesel tadında. iyi seyirler

    0 0
  2. Ossy Misafir

    Su kotu yorum yapanlar bir daha dizi falan izlemesin mumkunse. .. 1. Bolumden dizimi kotulenir ne ariyorsunuz savas kan dovus dimi iste sizde sadece aksiyon varmi yokmu mesele o. hee yok o zaman kotu bu dizi izlenmez 🙂 Super bir dizi olmus ilk bolumune bakarak. Tarih sevenlerin kacirmamasi gerek guzel bir yapim. Devlet ic cekismeleri devlet kademesinde yonetim hepsi var. Tarihe de sadik kalinmisSaniyorum ilerleyen bolumlerde daha cok entrika seyredecegiz. Kacirilmamasi gereken bir yapim saygilar

    0 0
  3. charisma Kayıtlı Üye

    ilk bölüm için iydi

    0 0
  4. ilyas gürbüz Misafir

    hiç bi olay aktivite yok . yanı duragan bi dizi istiyorsanız izlenebilr ama ben hiç zevk almadım. ne game of thrones ne de vikings in yanından geçemez bu dizi. ne spartacıs me braking bad . gidin onları izleyın buna bulaşmayın bence

    0 0
  5. ayemir7 Kayıtlı Üye

    Harikulade bir HBO yapımı..

    1 0
  6. Nurettin K. Misafir

    Dizi güzel karakterleri iyi oturtmuşlar sadece cicero’yu beğenmedim dizide aktarıldığı gibi ürkek değil aksine astığım astık kestiğim kestik bi arkadaş romanın en iyi hatibi ve avukatıdır he bide sezar 8 yıldır galyada felan deniliyor gerçekle alakası yok sezar her kış romaya döner ve yeni askerler toplardı yaza doğru tekrar galyaya dönerdi

    0 0
  7. yedifil Kayıtlı Üye

    bi dizinin ilk bölümü için gayet güzeldi her şeyden kesit kesit gidilmiş

    0 0
  8. LeeroyJenkins Kayıtlı Üye

    İlk bölüme göre güzeldi. Julius Caesar ve Pompeius Magnus arasındaki dostluk ve sonrasında gelen çekişme, o iki askerin arasındaki çekişme ve sonrasında gelen dostluk hoşuma gitti beğendim ilk bölümünü. İzlenmesi gereken bir dizi. Ayrıca spartacusten sonra bu tip bi dizi izlemek iyi geldi özlemişim bu tipleri 😀

    1 0
  9. mr_esinti Kayıtlı Üye

    Dizi 22 bölüm ve Hbo Kanalı tarafından çekilmiş bir dizi. Halen izlemeyenler varsa izlemeye değer bir dizi, tavsiye ederim.

    0 0
  10. terminal234 Kayıtlı Üye

    Güzel

    0 0