×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)





Lütfen video açılmıyorsa öncelikle Alternatif butonuna tıklayarak diğer player seçeneklerinde çalışan bir alternatif olup olmadığını kontrol ediniz..

Bildirdiğiniz sorun 48 saat içerisinde ekibimiz tarafından giderilecektir. Artan trafik sebebiyle maalesef sorun giderildiğinde artık sizleri haberdar edemiyoruz.

Son Yorumlar

  1. bumbumpa Misafir

    kübra balık diye erkek mi olur la 😀 neyin kafası bu?

    0 0
  2. ceraunph0bby- Kayıtlı Üye

    Arkadaşlar biraz sakat galiba bu ne ya :d? her bölümün altına spoiler mı yazılır çıldırıcam bunun için hesap açtım BAKIN ŞURDA SPOİLER EKLE TUŞU VAR??? umarım bir gün görürsünüz o tuşu 🙁

    0 0
  3. Zeynep Misafir

    Spoiler vermesen olmazmıydı yani 🙁

    0 0
  4. Kaya Bailey Kayıtlı Üye

    LAN ALEX NE YAPTIN SEN

    0 0
  5. Riky Kayıtlı Üye

    Bu bölüm kötüydü biraz sahnede Alex çok olsa iyi olur

    0 0
  6. Dilayinci Kayıtlı Üye

    Bu ne biçim Türk hahaha 😀

    0 0
  7. queenie Kayıtlı Üye

    Şu bölüme kadar Alex favorimdi ama şuan acayip soğudum ya

    0 0
  8. Esma demir Misafir

    Piper tam bir gerizekalı, larryide haketmiyo barışmazlar umarım. Türk olan adamı baya sallamışlar adam gercek Türk bile değildi iğrenc aksan yaptı

    0 0
  9. ozzbzz Kayıtlı Üye

    Kubra: -Ne demek istiyorsun? Bir b*k yapacağın yok..
    Turks are everywhere even if with wrong names :))))))

    0 0
  10. adeliacerbi Kayıtlı Üye

    Bayrakları asın arkadaşlar!

    0 0