×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)





Lütfen video açılmıyorsa öncelikle Alternatif butonuna tıklayarak diğer player seçeneklerinde çalışan bir alternatif olup olmadığını kontrol ediniz..

Bildirdiğiniz sorun 48 saat içerisinde ekibimiz tarafından giderilecektir. Artan trafik sebebiyle maalesef sorun giderildiğinde artık sizleri haberdar edemiyoruz.

Son Yorumlar

  1. Skekwowkdsns Kayıtlı Üye

    Biran marhty doktoru yanlız bırakıcam sandım. Ama cidden doktor kim?

    0 0
  2. Sude Misafir

    Mark Gatiss de buradaymış😆

    0 0
  3. isimsizguzel12 Kayıtlı Üye

    ben Rose -u ozledim ;]

    1 0
  4. snk123 Kayıtlı Üye

    mycroft u sadece bir kişi mi farketti?

    2 0
  5. teen_wolf_delisi Kayıtlı Üye

    Martha daki özellikler Rose’da, Rose’ daki özelliklerde Martha da yok. Martha zeki hatta Rose dan çok daha zeki elinde güzel bir mesleği var fakat o Rose’un sahip olduğu şeylere sahip değil duygusu yok. sadece kendini düşünüyor her zaman ilk olarak kendini düşünüyor ve bana göre dizide pek hoşuma gitmiyor. Rose isa Martha kadar zeki değil onun sahip olduğu gibi güzel bir mesleği yok fakat Rose’un duygusu var, o içtenliği, samimiyeti var, onun çok güzel bir karakteri ve diziye zevk veren bir hali var

    1 0
    • 250816 Misafir

      Neden anca Rose ile Martha’yı eleştiriyosunuz? İlk iki sezonda Rose oluğu için o siz daha yakın gelebilir ki bana da böyle geliyor ama Martha’yı yeni tanımaya başladık zaten. Bu kadar önyargılı olmayın bence.

      1 -2
  6. Hebelehübele Misafir

    Ben de Rose’u daha çok severim favorim hatta ama Martha’nın da hakkını vermek lazım kız bayağı zeki

    0 0
  7. Sıradan biri Misafir

    Simdi ilk sezonda rosela bi geleceğe gidip geldiler 1 yıl geçmişti geri döndüklerinde.Marthayla onca yere gittiler döndüklerinde sadece 12 saat mi geçmiş?

    1 0
    • vinimini Misafir

      Rose ileyken milyarlarca yıl sonrasına, dünyanon sonuna gitmişlerdi. Martha ile Dünya yüzeyini bırakmayıp en fazla 500 yıl gittiler.

      1 0
  8. DW Misafir

    Rose tamam iyi de dizideki tek yol arkadaşı o değil . Rose – Martha – Donna – Amy – Clara – (bazen ) River Song – Captain Jack Harkness da var . Rose ile bitmiyor iş

    1 -1
    • furkan ünsal Misafir
      1 -1
  9. Nur495 Kayıtlı Üye

    Rose falan diyorsunuz hala diziyi iyi biliyoruz falan diyorsunuz da dizi rose ile bile başlamadı daha bunu bilmeden laf yapmayın bence her bir kaç sezonda kız değişiyor ve hepsi hakkını veriyor

    0 0
  10. sulesule Kayıtlı Üye

    Martha çok daha iyi oyunculuk açısından Rose göre….

    0 -2