Poldark

Winston Graham’ın Poldark romanlarından uyarlanan dizi aslında geçen yıl yayınlanacaktı ama rötar yaptı. Dizi, aynı isimli 70’ler dizisinin de uyarlaması sayılır. 18. yy'ın sonlarında, Ross Poldark 3 yıl boyunca ordu adına kaçakçılıkla savaştıktan sonra memleketine döner. Dönüşünde babasını ölmüş, orduya katılırken geride bıraktığı sevgilisini başka biriyle nişanlı bulur. 8 Mart 2015 BBC One'da 1. sezonun ilk bölümü yayınlandı. Dizi 8 bölüm olacak.

Dizi Adı Poldark
Dizi Türü
Ülkesi
Sezon Sayısı 4 sezon eklenmiş.
Bölüm Sayısı 33 bölüm eklenmiş.
Yapım Yılı 2015
Oyuncular , ,
Puanınız
- / 10
  1. nirengi Kayıtlı Üye

    5. sezon için gün sayıyorum şimdiden.

    0 0
  2. Bellena Misafir

    Instagram sayfasında 2 saatlik özel bir bölümden bahsediliyordu geçen hafta bununla ilgili bi bilgisi olan var mı acaba sayın adminler sizde mi bilmiyorsunuz

    0 0
  3. carpediem Misafir

    4.sezonu sabırsızlıkla bekliyorum baslasın artık yok boyle bır dızı dıger dızıler sıktı artık konusu cok surukleyıcı

    0 0
  4. ENGIN101 Kayıtlı Üye

    4 . sezon ne zaman yaaaa :///////////// muhteşem bir diziiiiiiiiiii

    0 0
  5. fysldg Kayıtlı Üye

    3.sezon ne zaman başlayacak acaba??

    0 0
  6. fysldg Kayıtlı Üye

    Bir dizi Bu kadar güzel olmamalı yahu.

    0 0
  7. barbaros_1990 Kayıtlı Üye

    çok iyi dizi gerçekten
    ama 1. sezonu 8 bölüm
    2. sezonu 3 bölüm şaka gibi deilmi ? anlamadım yani
    ozman 3. sezonu da olucak artık kaç bölüm yapıcaklar anlamadım

    dizi gerçekten güzel

    0 -2
    • barbaros_1990 Kayıtlı Üye

      2. sezonuda 8 bölüm filan galiba yanlış anlamışım yorum silinebilr

      1 0
  8. ynsylmzmr Kayıtlı Üye

    diziyi izledikçe içine çekiyor insanı tavsiye edilir bi yapım …

    0 -1
  9. Gilgamis Kayıtlı Üye

    Ses geçişleri çok iyi arada doğa sesleri kullanılıyor yarasa nın kanat çırpması,üstünde ki paltonun sesi güzel iş çıkarmışlar.Tabi demelza ve ross da iyi bir ikili ve senaryoda ilgimi çekiyor o yüzden izlemekten keyif aldığım bir dizidir tavsiye ederim.

    1 -2
  10. 1fattma Kayıtlı Üye

    izlenmesi gereken bir dizi . 2. sezonu merakla bekliyorum

    0 -1